Při Rallye Mistrovství světa v roce 1974, startovala posádka THERIER-DELFERRIER s vozem Renault 17 Gordini a z získali 1. místo a další jezdci Nicolas obsadil 3. místo, Darniche 6. místo. Je zajímavé, že se závodů zůčastnily i vozy Renault Alpine A110 a dojely až za 17 Gordini a to i Porsche 911 CARRERA !!! Skvělé to vozy Gordini
Pro porovnání přidávám tabulku s kompletními časy ostatních závodníků.
1. THERIER-DELFERRIER
RENAULT 17 GORDINI
5h 50' 13"
2. ALEN-AHO
FIAT ABARTH 124 SPIDER
5' 23"
3. NICOLAS-PHILLIPS
RENAULT 17 GORDINI
6' 02"
4. LAMPINEN-DEVENPORT
LANCIA BETA COUPE'
20' 02"
5. CHASSEUIL-ROUGET
ALPINE RENAULT A 110
27' 36"
6. DARNICHE-MAHE
RENAULT 17 GORDINI
36' 15"
7. ZASADA-DOBRANSKI
PORSCHE 911 CARRERA
52' 18"
8. NEYRET-TRAUTMANN
ALPINE RENAULT A 110
53' 31"
9. HOEPFNER-VANONI
ALPINE RENAULT A 110
1h 05' 07"
10. HOURIAN-SHEPHERD
VOLVO 142
1h 10' 28"
V tomto roce, také startovala při MS Tour de Corse dne 30 listopadu posádka PIOT-JAUBERT, která obsadila 8. místo. Tam už vozy ALPINE A110 dominovaly na předních místech hned po sobě a porážku jim uštědřila LANCIA STRATOS.
Pro porovnání také přidávám tabulku s kompletními časy ostatních závodníků.
1. ANDRUET-"BICHE"
LANCIA STRATOS
4h 50' 10"
2. NICOLAS-LAVERNE
ALPINE RENAULT A 110
2' 28"
3. THERIER-VIAL
ALPINE RENAULT A 110
21' 59"
4. MANZAGOL-FILIPPI
ALPINE RENAULT A 110
24' 33"
5. LARROUSSE-DELFERRIER
ALPINE RENAULT A 110
26' 27"
6. BACCHELLI-SCABINI
FIAT ABARTH 124 SPIDER
36' 17"
7. CLARR-FAUCHILLE
OPEL ASCONA 1900
43' 47"
8. PIOT-JAUBERT
RENAULT 17 GORDINI
47' 35"
9. SORIANO-SIMONETTI
ALPINE RANAULT A 110
1h 19' 47
MS 1975 MONTE CARLO 15-25.1.1975
Následující rok startovala opět řidič PIOT, ale již se spolujezdcem DE ALEXANDRISEM (v roce 1974 spolujezdec Jaubert) a obsadili 5. místo viz tabulka konečného pořadí.
1. MUNARI-MANNUCCI
LANCIA STRATOS
6h 25' 19"
2. MIKKOLA-TODT
FIAT ABARTH 124 SPORT 16V
3' 46"
3. ALEN-KIVIMAKI
FIAT ABARTH 124 SPORT 16V
4' 27"
4. BACCHELLI-SCABINI
FIAT ABARTH 124 SPORT 16V
21' 43"
5. PIOT-DE ALEXANDRIS
RENAULT 17 GORDINI
25' 56"
6. HENRY-GELIN
ALPINE RENAULT A 110
26' 53"
7. ROUGET-CHONEZ
FIAT ABARTH 124 SPIDER
59' 41"
8. FREQUELIN-DELFERRIER
ALFA ROMEO 2.0 GTV
1h 12' 11"
9. LABAUME-MAURIN
PORSCHE 911 CARRERA
1h 20' 06"
10. DORCHE-GERTOSIO
BMW 2002 TI
1h 24' 06"
Rallye Škoda 1975
Při Rallye Škoda na Šumavě, která byla nově zařazena do soutěží MR v roce 1975, startoval s vozem Renault 17 Gordini jezdec Josef Sivík. Tento vůz pořídila pro vývoja testování sportovních pneumatik továrna Barum (dříve neboli resp. jako Rudý říjen Gottwaldov). Tento vůz R17 Gordini měl také polský jezdec Blažej Kroupa, který si vůz velmi pochvaloval.
- Renault 17 Gordini ve skupině A2 2000 získal 1. místo. Jezdec p. Sivík s celkovým počtem 60 bodů a v absolutním pořadí získal 6. místo.
Rallye Škoda 1976
Barum Rallye 1976
- Renault 17 Gordini v roce 1976 získal 1. místo ve skupině A5 3000
MS 1976 MAROKO 22-27.6.1976
MS v Maroku v 76 roce byl další úspěch Renaultu 17 Gordini v podání posádky Prive - Tilber, která skončila na 6. místě. Další roky již pravděpodobně v MS 17 Gordini nestartovaly a v tabulkách se již začaly objevovat R5 ALPINE a R5 TURBO.
1. NICOLAS-GAMET
PEUGEOT 504
20h 20' 15"
2. LAMPINEN-AHO
PEUGEOT 504
22' 37"
3. MUNARI-MAIGA
LANCIA STRATOS
1h 18' 22"
4. DESCHAZEAUX-PLASSARD
CITROEN CX 2.2
1h 24' 30"
5. LEFEBVRE-FLOCON
PEUGEOT 504
1h 46' 39"
6. PRIVE'-"TILBER"
RENAULT 17 GORDINI
2h 14' 02"
7. HOPFNER-"BICHE"
PEUGEOT 504
2h 20' 36"
8. DACREMONT-VANONI
PEUGEOT 504
2h 31' 52"
9. GUICHET-JAUBERT
PEUGEOT 504
2h 38' 50"
10.BRIAVOINE-SCHNECK
RENAULT 12 GORDINI
2h 38' 53"
VII.Barum Rallye 1977 Barum team / Československo
- Renault 17 Gordini v roce 1977 na VII. Barum Rallye získal 1. místo s posádkou Josef Sivík / ing. Ivan Šťourač ve skupině 5 do 3000cm3 a v absolutním pořadí získali 3. místo!!!
- při další rallye Český Krumlov v roce 1978 získali s tímto vozem 2. místo. Posádka Josef Sivík / Čermák
MR v Rallye 1978
- Rrnault 17 Gordini v roce 1978 dojel na 1. místě ve třídě A5 2000 s počtem 120 bodů a celkově skončil na 2. místě s 84 body
Rallye Český Krumlov 1978 3. - 4.6. 1978 Mistrovství ČSSR
- přihlášeno 125 posádek, z toho 94 převzato
- rallye se jela poprvé jako mistrovství ČSSR, čímž byl splněn sen řady pořadatelů, diváků a jezdců, v Českém Krumlově tak mohli startovat jezdci I. výkonnostní třídy
- známá jména na startu: J. Sivík (Renault 17 Gordini), P. Černohorský (Lada 1600 MTX), M. Lank (VAZ 21011), L. Křeček (Škoda 130 RS), manželé Trajboldovi (Škoda 130 RS), V. Pech (Škoda 130 RS), L. Pavlík (Škoda 130 RS)
- domácí favorizovaná posádka Urban / Mareček havarovala při tréninku, po ošetření četných zranění se zůčastnila pouze v roli diváků. Nabídku zapůjčení vozu jinou posádkou Šimer / Kučera nemohlo být pro bolestivá zranění Urbana realizováno
- domácí publikum soustředilo svou pozornost na jediný domácí vůz Škoda 110, kterou řídil Stanislav Fošum navigovaný Vratislavem Kulhánkem
- do cíle denní etapy dojelo již o 15 vozů méně a po čtyřhodinové přestávce se posádky vydaly do noční etapy
- domácí posádka Fošum / Ing. Kulhánek prorazila skříň převodovky, ale díky rychlému zásahu doprovodného vozu se objevila v cíli soutěže (4. místo ve třídě A2 1150)
- v noční etapě odpadlo dalších 22 vozů, a do cíle dorazilo celkem 57 posádek
- absolutním vítězem a držitelem putovního poháru se stala posádka AGRO teamu JZD Slušovice startující ve třídě A2 1300 Leo Pavlík a Karel Jirátko
- ve třídě A5 2000 zvítězila a celkové druhé místo obsadila posádka ve složení Josef Sivík a Miloslav Čermák (Renualt 17 Gordini)
- třetí absolutně a první ve třídě A2 dojeli Miloš Kejbich a Václav Hadrávek (Fiat 124 ST)
- první ve třídě A 1000 skončili Karel Trojan a Pavel Šlemín (Wartburg 353)